Site Rengi

DOLAR
EURO
ALTIN
BIST
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 31°C
Parçalı Bulutlu

Günde 10 bin adım kuralı gerçekten sağlıklı mı?

Yürüyüş yapmak özellikle hava şartları güzel olduğu zamanlar harika bir egzersiz yoludur. Eğer günlük rutininize yürüyüşü eklerseniz formunuz ve sağlığınızın yanı sıra size birçok fayda sağlayacaktır.

Günde 10 bin adım kuralı gerçekten sağlıklı mı?
REKLAM ALANI
17.01.2020
205
A+
A-

Yürüyüş yapmak özellikle hava şartları güzel olduğu zamanlar harika bir egzersiz yoludur. Eğer günlük rutininize yürüyüşü eklerseniz formunuz ve sağlığınızın yanı sıra size birçok fayda sağlayacaktır. İşte sıkça yürümenizi sağlayacak 5 neden…

1. Günlük 10.000 adım

İngiliz Ulusal Sağlık Servisi günde 10.000 adım atılması gerektiğini açıkladı. Kulağa her ne kadar zor gelse de ortalama bir insan zaten günde 3 bin veya 4 bin arasında yürümektedir. Yürüyüş yapmanız genel sağlığınızı iyileştirerek zinde olmanızı sağlar.

ARA REKLAM ALANI

2. Temiz hava

Temiz hava, vücudunuza bol bol oksijen girmesini sağlamayı ve zinde bir şekilde hareket etmenize neden olur. Kirli ve pis bir havada yürüyüş yapmanız size yarardan çok zarar verir.

3. Kalp sağlığı

Düzenli bir şekilde yürüme alışkanlığı kazanmanız kalp sağlığınız açısından büyük ölçüde etki sağlayacaktır. Yürüyüş yapmak kolesterolünüzü kontrol altına alarak felç ve kalp krizi ihtimalini azalmasına neden olur.

4. D vitamini

Dışarıda yürüyüş yapmanız bol bol güneş ışığı almanıza neden olacaktır. Güneş ışığı D vitamini sağlayacağından kemik sağlığınızı ve bağışıklık sisteminize iyi gelecektir.

5. Sosyal olun

Eğer tek başınıza yürümeyi sıkıcı buluyorsanız sizinle birlikte yürüyüşe çıkmak için aile üyenizden birini veya arkadaşlarınızı sizinle yürümesi için ikna edin. Böylece yürüyüş yapmak sizin için daha keyifli bir hale gelecek.

REKLAM ALANI
ETİKETLER:
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.